زاده شدیم
به دنیا می آیی
به دنیا می آیم
هر سال بهمین سادگی خلاصه تر می شویم . . .
پ.ن. تولدمان مبارک ، بازهم کنارم هستی و دلگرمم
+ نوشته شده در پانزدهم مرداد ۱۳۹۳ ساعت توسط پرک
|
درست گرمترین لحظه ی یک سال ِ پر دردسر، شاید مادرم هم کلافه شده بود... من آمدم و به سختی یقین پیدا کردم که «هستم»